Choć często nie komentuje usług wykonywanych w swoim domu, w tym przypadku jednak to zrobię
KlientKiedy pojawiły się mroźne noce w styczniu, moja instalacja nie wytrzymała. Rano po przebudzeniu zauważyłam, że nie mam wody w kranie, domyśliłam się, że może zamarzły mi rury. Kiedyś czytałam, że może to doprowadzić do pęknięcia i zalania domu, tak więc szybko zadzwoniłam po fachowca. Wybrałam Hydraulika z Line i okazało się to strzałem w dziesiątkę. Podczas rozmowy telefonicznej, wykwalifikowana osoba przeprowadziła ze mną wywiad dotyczący mojej instalacji, już po chwili jechał do mnie pracownik z Line. Hydraulik posiadał wszystkie narzędzia i nie było kręcenia nosem, że czegoś nie da się zrobić. Wykonał pracę fachowo, pokazał w którym miejscu doszło do zamarznięcia zaworu i udzielił rad jak wzmocnić instalację. Po 2 godzinach wszystko działało. Polecam!! pierwszy raz miała taką awarię ale już wiem do kogo się zgłosić przy ewentualnych kolejnych usterkach.